The Volvo XC90 T8 Recharge Is An Incredible Car – But You should Wait For The Electric Version? – Kiến thức về mẫu xe Volvo

Có phải bạn đang muốn xem Tin tức của Xe oto Volvo đúng không? Có phải bạn đang tìm chủ đề có nên mua xe volvo không đúng vậy không? Nếu đúng như vậy thì mời bạn xem những thông tin về bài viết này tại đây nhé.

The Volvo XC90 T8 Recharge Is An Incredible Car – But You should Wait For The Electric Version? – Thông tin của oto Volvo mới cập nhật.

XEM VIDEO CHI TIẾT BÊN DƯỚI

.

Hình ảnh liên quan đến chủ đề có nên mua xe volvo không.

 The Volvo XC90 T8 Recharge Is An Incredible Car - But You should Wait For The Electric Version?
The Volvo XC90 T8 Recharge Is An Incredible Car – But You should Wait For The Electric Version?

>> Ngoài xem bài viết về chủ đề The Volvo XC90 T8 Recharge Is An Incredible Car – But You should Wait For The Electric Version? này bạn có thể xem thêm nhiều bài viết liên quan đến Kiến thức của xe Volvo khác tại đây: ngay tại đây.

READ  Dạo Một Vòng Xem Giá Xe Volvo Mới 2021 Ở Mỹ || 2021 Volvo XC40 Recharge Pure Electric Ra Sao?? - Kiến thức của oto Volvo

Volvo, trong nhiều năm, đã nổi tiếng là dành thời gian cho bất kỳ loại xe mới nào ra thị trường, đảm bảo rằng bất cứ loại xe nào sản xuất trên đường càng lâu càng tốt, đều cung cấp các tính năng an toàn tốt nhất và chuyến đi tốt nhất. XC90T8 Recharge hybrid plug-in đã xuất hiện được vài năm và là biến thể mạnh mẽ nhất của dòng SUV 7 chỗ này. Nhưng liệu bộ pin nhỏ và phạm vi hoạt động ít ỏi của nó có khiến nó xứng đáng là một sản phẩm plug-in mua không? Hay đó là thứ bạn nên bỏ qua và mua phiên bản hoàn toàn bằng điện để thay thế (mà chúng tôi hiểu là sẽ có trong vài năm tới)? Hãy cùng tìm hiểu. Người trình bày, Kịch bản, Âm thanh, Biên tập: Nikki Gordon-Bloomfield Máy quay: Michael Horton Màu, Dọn dẹp: Winter Tashlin Đồ họa: Erin Carlie Sản xuất: Transport Evolved Teeshirt: Transport Evolved Đặc biệt cảm ơn Marion Acres, LLC, Hillsboro, OR And Horning’s Hideout, North Plains, HOẶC Để được hỗ trợ tại chỗ ——————————— Video này được thực hiện nhờ cho sự đóng góp tử tế của những người ủng hộ chúng tôi trên Patreon và Ko-fi. Hãy cùng họ ủng hộ chúng tôi. Hỗ trợ chúng tôi trên Patreon: Mua cà phê cho đội – hoặc một bữa ăn! Quyên góp bằng bitcoin: BC1QRZRGCCXUKPDZ2DZ9KX9JYJXMZDYHYGFZ0MN4WH Hỗ trợ chúng tôi bằng cách mua một số hàng hóa tại Theo dõi kênh ‘thứ hai’ của chúng tôi – Transport Evolved Take Two, tại Xem kênh ‘TE Shorts’ của chúng tôi tại – Theo dõi chương trình trên Twitter Sử dụng mã giới thiệu TE Aptera – i.refs .cc / zz56EbIi – nhưng hãy xem video giải thích của chúng tôi ĐẦU TIÊN: .

READ  Lái Thử Siêu Đầu Kéo Volvo FM11 - Số Tự Động | Xe Đầu Kéo Vlog - Thông tin của chiếc xe Volvo
READ  Đầu kéo MAN số tự động “Hàng độc lạ tại Việt Nam” - Thông tin về xe Volvo

Vậy là bạn đã xem xong bài viết chủ đề có nên mua xe volvo không rồi nhé. Ngoài xem các bài viết Tin tức của mẫu xe Volvo mà chúng tôi cung cấp thì bạn có thể xem thêm nhiều thông tin liên quan tin tức xe ô tô tại đây nhé: nơi này.

Mong rằng những thông tin này mang lại giá trị cho bạn. Cảm ơn các bạn đã theo dõi thông tin mà Sanotovietnam.com.vn cung cấp.

Tag liên quan đến có nên mua xe volvo không.

[vid_tags].

#Volvo #XC90 #Recharge #Incredible #Car #Wait #Electric #Version.

40 thoughts on “The Volvo XC90 T8 Recharge Is An Incredible Car – But You should Wait For The Electric Version? – Kiến thức về mẫu xe Volvo

  1. innov 8ian says:

    Even if you could use 'pure' electric mode for all your driving, I worry that having an unused ICE system could create maintenance problems and you would need to run the ICE engine regularly to avoid problems

  2. Paul Schmied says:

    This may be the worst Transport Evolved video I've ever seen, because after the first 10 minutes Nicki sounded like she was harping and that's not a good thing . The video easily could have been done in 10 minutes instead of 40; repetition did not add anything to the content .

  3. Mike Carter says:

    Our solution for long-range + off road was used XC90 T6 with carbon offset credit card for gas. Waiting on AWD ID.4 and F150 lightning. Really hard to find used XC90 with air suspension. T8 is done; next year will have an all-electric XC90 option. And the concept looks amazing.

  4. k34561 says:

    All I remember about Volvo safety is Volvo Faking safety Commercials. Where Volvo got caught making crash commercials where they added extra reinforcing to the Volvos, and cut competitors cars apart first.

  5. Mithun T M says:

    I disagree with this review… There is definitely a target audience for this car (me for example :))
    My family needs:
    1. at least 2 cars with at least 1 being a Mid size SUV (one is a 150 mile pure electric),
    2. minimum 6 seats(with the occasional adult in the back),
    3. the occasional towing,
    4. on an average 2 monthly road trips (> 400 miles).

    1. Renting an SUV is not an option due to the frequency of the road-trips. It is a time sink to keep going to a rental agencies and you might not even get the car of your choice unless if you go to an airport. Turo does not solve the insurance problems (you have to buy insurance from them).
    2. 3 cars (2 pure EVs plus a mid-size SUV) is not an option due to the additional cost of lease + insurance (minimum 300$ a month)

    Model Y is not an option due to the limited 3rd row seats and delivery is not immediate. Model X is much more expensive than this car.
    Pure electric range goes down significantly when towing.
    Charging infrastructure in CA has wait times to charge the car and 30 minutes on top to charge the car.
    Remote locations (near national parks) have limited charging networks

    XC90 solves my daily commute as a second car since I can charge both at work and at home and be completely electric. I agree that it is an overkill as a daily commute car, but I believe even the TESLA (with such a huge battery) is… My 150 mile Leaf is ideal for commute. I would lease/buy another if only I could afford it.
    It is amazing on road trips where I get anywhere between 27-31 mpg (vs 20 in an ICE version). I had this trip to Sequoia national park, where I depleted my battery in hybrid mode while climbing up and came back fully charged while climbing down!!! That’s a full 20 miles addition to range.

  6. MalavitaOfBB says:

    As an owner of a V90 T8 I am not sure I fully agree with your review. I live in Scotland and the range is more than accurate for local driving and commuting, on long runs the fuel consumption is comparable with my old diesel and I don't have to deal with the frustration of Scotland's non supercharger charging network. My other car is a Nissan Leaf so between the two cars we drive > 90% with little of the frustration that comes with an electric car over here.. so well done Volvo and I am looking forward for further improvements in electric range for future models

  7. flemlion13 says:

    Hybrids make less and less sense to me. If you can charge your PHEV every evening (and possibly at work as well), you might make be able to run electric. But the whole point of electrification should be to get rid of the ICE hassle as well, including the maintenance that thing needs.

  8. Tim Yarrow says:

    Ridiculous concept. It's still an ICE vehicle. Pass. Volvo is trying to stay relevant in a field it knows it is VERY late to join….perhaps TOO late. Playing both sides of the EV transition is how you get run over and killed.

  9. CryptoWarrior says:

    Personally it's a waste of money. But she's right. If you're on the fence about an EV and you have range anxiety or you just don't care at all for EV's then nothing is going to stop you from buying this thing.

    But if you want and need the space and the size then wate for Kia or Hyundai. The Genesis line from Hyundai and EV line from Kia seems to be the way to go.

  10. Anonymous Freak says:

    8:11 – "it even has a little Swedish flag stitched in in case you forget where this car comes from."

    China? (I kid! Volvo is only owned by a Chinese company, apparently starting this year, they're building the XC90s for the US market in the US.)

  11. david pearn says:

    From an engineer’s perspective, it would horrify me to have the cold engine start just before arriving at a destination – recharge – and then have the same whole horrifying process be repeated just prior to parking for the night.
    A completely irrelevant ‘old’ expensive product.
    How much was the tested price …..not the base price ?

  12. Joe B says:

    I'm looking forward to see what Volvo does in the future. I wouldn't mind a C40 Recharge but I really wish they would something smaller, like the C30 from 10 years ago.

Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *