Benelli Imperiale 400 Review. A modern Classic with the looks and reliability! – Thông tin về đồ chơi xe mới nhất

Có phải bạn đang muốn xem bài viết về chủ đề Benelli Imperiale 400 Review. A modern Classic with the looks and reliability! phải không? Có phải bạn đang tìm chủ đề benelli classic đúng vậy không? Nếu đúng như vậy thì mời bạn xem những thông tin về bài viết này tại đây nhé.

Benelli Imperiale 400 Review. A modern Classic with the looks and reliability! – Tin tức về phụ tùng xe hơi và xe máy mới nhất.

XEM VIDEO CHI TIẾT BÊN DƯỚI

.

Hình ảnh liên quan đến bài viết benelli classic.

Benelli Imperiale 400 Review. A modern Classic with the looks and reliability!
Benelli Imperiale 400 Review. A modern Classic with the looks and reliability!

Thông tin liên quan đến chủ đề Benelli Imperiale 400 Review. A modern Classic with the looks and reliability!.

Chúng tôi đánh giá chiếc Benelli Imperiale 400 cổ điển, trông tuyệt đẹp. Đang được bán tại Vương quốc Anh với giá chỉ £ 3499! XIN LƯU Ý! Trong video, chúng tôi nói rằng chân ghế hơi lung lay. Kể từ đó, chúng tôi đã phát hiện ra rằng đó là do chúng được gắn cao su để giảm độ rung và đó là điều bình thường chứ không phải lỗi. Bạn nghĩ gì về nó? Tìm hiểu những gì chúng tôi nghĩ! Chúng tôi lái nó, xem xét nó một cách sâu sắc và phân tích chất lượng, kiểu dáng, khả năng xử lý và sự hấp dẫn của bản dựng. Nó dành cho ai? Tay đua trẻ hay già? Bạn có thể sử dụng nó mỗi ngày. Có bao nhiêu dặm cho mỗi gallon? Tất cả các câu hỏi của bạn đã được trả lời! ..

READ  Troll Mie Mie Đòi Mua Xe Moto Phân Khối Lớn Z1000 Đi Làm Vlogs Và Cái Kết | NBH - Kiến thức về phụ tùng xe hơi và xe máy cập nhật hôm nay
READ  ĐỔI MÀU NỘI THẤT DA CAO CẤP CHO MAZDA 6 - Tin tức về phụ tùng, đồ chơi xe mới cập nhật

>> Ngoài xem bài viết về chủ đề Benelli Imperiale 400 Review. A modern Classic with the looks and reliability! này bạn có thể xem thêm nhiều bài viết liên quan đến Tin tức về phụ tùng xe mới nhất khác tại đây: ngay tại đây.

READ  Trải nghiệm màn hình Android dành riêng cho Mazda3 2020, có đáng xuống tiền? |TINXE.VN| - Kiến thức về phụ tùng làm xe cập nhật hôm nay

Vậy là bạn đã xem xong bài viết chủ đề benelli classic rồi nhé. Ngoài xem các bài viết Thông tin về phụ tùng làm xe mới cập nhật mà Sanotovietnam cung cấp thì bạn có thể xem thêm nhiều thông tin liên quan xe ô tô tại đây nhé: chổ này.

Mong rằng những thông tin này mang lại giá trị cho bạn. Cảm ơn các bạn đã theo dõi thông tin mà Sanotovietnam.com.vn cung cấp.

Tag liên quan đến benelli classic.

benelli,imperiale,400,400cc,classic,modern,review,test,testride,acceleration,braking,handling,4 stroke,air cooled,retro,bikers,first bike,ideal first motorbikes,opinion,best review,best review on youtube,motorcycle channel,father and son,presenter,motorcycle tv,sound,exhaust,modern classic,classic bike,gentlemans motorcycle.

#Benelli #Imperiale #Review #modern #Classic #reliability.

34 thoughts on “Benelli Imperiale 400 Review. A modern Classic with the looks and reliability! – Thông tin về đồ chơi xe mới nhất

  1. G.S Bhogal says:

    Hi Guys, Its been 7 Months owning this Bike. It is worth it and considering your review you have stolen my words. A proper Sunday Getaway. Not too much Not too less, Highway brunch and David Bowie in ears. Most positive review you guys have given and it is factual.

  2. William joseph Roche says:

    I have a new one a week and a bit had 650km s on it has over 900 now everything you say here is true will bomb along at 60 mph or 70 mph suspension is ok but know your road brakes abs are brilliant for a small bike had a cbr 650 f and abs on bennilli is hundred times better

  3. David Rennicks says:

    I also like the look of this bike! I have NOT ridden one but have a good idea what it would feel like due to a long life of riding experience on many different bikes. To me it's a very attractive modern old school Royal Enfield or BSA ? It's a shame they don't make a 500 or 600 cc version with 40-50 BHP as i think that would give this bike a much wider market and I might even buy one!

  4. Grandads Fishing Boat says:

    Ive just bought one of these a couple of weeks ago. I,m 63 yrs and lifelong biker..ive had old ..new and raced moto x till my late 40’s. I have to say Ive had nothing but nice comments when I park up and I do really like this bike. I watched your review a few times before taking the plunge and it helped a lot. Many thanks and keep it coming. Regards Stuart Bell

  5. glenn nunis says:

    Great review.. Very Informative and the Bike really looks awesome and has all that I'm looking for to return to biking now that I'm older… But the pillion seat looks narrow and small and am wondering if the missus will be comfortable on it for roadtrips? Any thoughts?

  6. telabib says:

    Saw one today for the first time, and i really like it. I wish though that they would do it with a 500cc engine, one that doesn't hit the red line so easily, making it a bit better for the motorway.

  7. Greg Guille says:

    I'm waiting to test ride one of these this week. To me at least, from the little I know, this bike should offer the "Joy" of owning a 1950s motorcycle without any of the "Pain" of constantly breaking down or having oil spots in the drive! RE have had to stop making the 500 Classic due to the emissions regulations. This Benelli Imperiale 400, being Euro 5 compliant should be a good option for riders who want to, or are forced to comply with emissions controls. I guess, if you are in a rush, this isn't for you, but if you want to experience the fun of a weekend out and look at the scenery on the way to a pub or cafe, this might just be the bike for you!

  8. thedarkknight1971 says:

    You could, of course, up the front sprocket by 1 tooth, or down the rear by 2, to lower the revs on higher speeds (also helping cruising mpg again)… Also, maybe, the front foot peg bar was possibly designed to have a certain amount of 'flex' to help with foot comfort? But like you, i would possibly replace/upgrade the bar to remove the flex… 🤔

  9. Máté Páncél says:

    To be honest, im 18 and im in love with that bike! In hungary there arent many companies that could offer a nice looking classic for beginners. I do like the Honda cb1100ex, but its not for beginners. I think it looks really cool. I live vintage bikes, but i also like the comfort, that new bikes offer. So this is pretty much a perfect bike. Its awesome, its unique, and it looks old, but its actually modern.

  10. Geoff Ward says:

    The Italian word Imperiale is pronounced Imperi-ah-lay (not imperial). Does it have a kick start? Does it have a gear indicator? Does it have a clock? What is behind that little panel on the side that opens with a key? What tyres come with the bike (and are they any good)? Is it available in any other colours? What height is the seat? Aside from that – great review.

Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *